Home Contact Sitemap Linked in

erkenning

Klantentevredenheid staat bij in.pa.re. | empowering people to success hoog in het vaandel. Optimaal rekening houden met de noden, verwachtingen en de vooropgestelde doelstellingen van de klanten staat hierbij centraal.

Om een goed beeld te krijgen van de behoeften, gaat elk ontwikkelingstraject van start met een reeks intakegesprekken met leidinggevenden en trainees/coachees. Na elke module en elk traject geven de deelnemers hun feedback via de gebruikelijke evaluatieformulieren. Deze terugkoppeling stelt in.pa.re. |empowering people to success in staat om in vervolgtrajecten rekening te houden met wijzigende situaties, noden en betrachtingen.

Q kwaliteitslabel

Voor de derde maal werd er een klantentevredenheidsenquête verricht door Management Information. Het rapport heeft geleid tot de 2de vernieuwing van het Q-for label, dat weer 3 jaar geldig is.

De resultaten van deze audit, uitgevoerd in 2013, staan in dit rapport. De resultaten van de vorige audits vind je hier: 2007 en 2010. Dankzij het verkrijgen van het Q-for label werd in.pa.re. ook opnieuw erkend als dienstverlener voor de KMO-portefeuille.

KMO-portefeuille

Het verkrijgen van het Q-for kwaliteitslabel resulteerde dan weer in de erkenning als dienstverlener voor de subsidieregeling van de Vlaamse Gemeenschap aan KMO’s voor opleiding georganiseerd onder de noemer KMO-portefeuille.

Bedrijven, die beantwoorden aan de voorwaarden gesteld door de Vlaamse Gemeenschap, kunnen tot 50% van de investeringskost voor de ontwikkeling van medewerkers en/of adviesverstrekking terugbetaald krijgen. Meer info hierover is terug te vinden op de website van de Vlaamse Gemeenschap.